Monday, January 3, 2011

Letihnya aku...

Assalammualaikum IR/Engineer/Assistance Engineer/Technician/Tuan/Puan/Encik/Cik/Saudara/Saudari.....

Hari nie bermula aku berkerja (*sbnrnya Laithan Industri je). byk benda best dan xbest yg aku lalui hari nie. Tp paling best yang aku wat ari, aku cuba komunikasi ngan org len tanpa mengunakan apa2 bahasa yg aku faham. Entah la, tp td ley dikatakan sbg gagal nk wat insan tu faham. Satu com skill yg xpenah aku belaja atau jumpa kat mana2 sblm nie

Mlm nie sbrnya aku xnk cite sgt ttg latihan industri. aku nk wat penghargaan istimewa wat mereka yg telah byk menyokong aku sejak 1hb yg lalu. sume insan yg dah masuk blog dan wat traffic blog nie up ke 15/hari daripada dulu aku bermula dengan 2/hari.



Aku jugak nk wat ucapan trima kasih yg teramat sangat yg insan yg dah follow blog nie.hari nie baru aku perasan td yg follower aku dah cecah 10 org. Oleh sbb tu aku nk wat PENGHARGAAN ISTIMEWA utk 10 insan yg berharga dan byk menyokong aku. mereka telah menjadi 10 follower pertama aku. TERIMA KASIH sume


1) Faizal Fredley
2) Hafidzul Azam
3) Rauel Gonzales
4) Abu Luqman
5) Nuf4u
6) Myfrin's story
7) . F N A .
8) Nick Irfan
9) Yui Wani
10) bayi beriman

2 comments:

misSbLurRy said...

hohoho......kaut sgala ilmu dengan banyak untuk li

Guest001 said...

@misSbLurRy > huhu.. mmg tgh cuba kaut byk2.. thx

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...